default_profile

Connections

Wall Street
(Finance and Banking)
The New York Times
(Journalism)
Pulitzer Prize
(Award)
The Washington Post
(Journalism)
News Corp
(Undefined)
White House
(Politics)
Facebook
(Business)
 

See also

The Wall Street Journal

Knowledge Identifier: &The_Wall_Street_Journal

add

The Wall Street Journal

American English-language international daily newspaper with a special emphasis on business and economic news add

Category: Journalism

Founded in 1889.

Countries: United States (65%), (9%), Russia (4%)

Main connections: Wall Street, The New York Times, Pulitzer Prize

Linked to: News Corporation, Financial Times, Fox Broadcasting Company, al-Qaeda

 

Timeline


 

This timeline needs to be reviewed and corrected, as it has been automatically generated from multiple web sources.
Please help improve it by adding dated informations, images and videos about The Wall Street Journal.


1889

Its name derives from Wall Street, located in New York City, which is the heart of the financial district; it has been printed continuously since its inception on July 8, 1889, by Charles Dow, Edward Jones, and Charles Bergstresser add something


1928

Barron died in 1928, a year before Black Tuesday, the stock market crash that greatly affected the Great Depression in the United States add something


1940

The "Journal" took its modern shape and prominence in the 1940s, a time of industrial expansion for the United States and its financial institutions in New York add something


1941

Bernard Kilgore was named managing editor of the paper in 1941, and company CEO in 1945, eventually compiling a 25-year career as the head of the "Journal" add something

 

Kilgore was the architect of the paper's iconic front-page design, with its "What's News" digest, and its national distribution strategy, which brought the paper's circulation from 33,000 in 1941 to 1,1 million at the time of Kilgore's death in 1967 add something


1947

It was on Kilgore's watch, in 1947, that the paper won its first Pulitzer Prize, for editorial writing add something

 

The "Journal" won its first two Pulitzer Prizes for editorial writing in 1947 and 1953 add something


1949

It was written by a former editor, Vermont C. Royster, whose Christmas article "In Hoc Anno Domini," has appeared every December 25 since 1949 add something


1950

R. W. Apple, Jr. - He began his career with "The Wall Street Journal" in the 1950s, covering business and social issues, including the early years of the American Civil Rights Movement


1958

Robert Novak - He left the AP to join the D.C. bureau of "The Wall Street Journal" in 1958, covering the Senate


1960

Paul Duke - He covered the 1960 Presidential campaign for "The Wall Street Journal" and in 1963 joined NBC News as a Capitol Hill reporter


1961

Every Thanksgiving the editorial page prints two famous articles that have appeared there since 1961 add something


1965

Al Hunt - In 1965, he became a reporter for "The Wall Street Journal" in New York, before transferring to its Boston bureau in 1967, to the Washington, D.C., bureau in 1969


1967

Jack Kemp - Kemp had his first encounter with supply-side economics in 1967, when "The Wall Street Journal"'s Jude Wanniski interviewed him at his Congressional office


1971

Trammell Crow - Forbes in 1971 and The Wall Street Journal in 1986 called Crow the largest landlord in the United States


1972

Steve Lovelady - Early in his career, he worked as an editor for "The Wall Street Journal", before being hired in 1972 by Gene Roberts to work for the Philadelphia Inquirer, where he spent 23 years


1977

Gordon Lish - "The Wall Street Journal" February 25, 1977


1978

David Begelman - David McClintick broke the story in "The Wall Street Journal" in 1978, later turning it into the best-selling 1982 book "Indecent Exposure"


1980

In the 1980s, "Journal" reporter James B. Stewart brought national attention to the illegal practice of insider trading add something

 

Since 1980, the "Journal" has been published in multiple sections add something

 

Eric Francis - He covered the American Medical Association, the American Nurses' Association and other medical industry issues, at the height of the nursing shortage in the late 1980s, grooming himself for a position at The Wall Street Journal, where his boss, Joel Whitaker, was a former editor

 

Ben Stein - He has written for numerous publications including "The Wall Street Journal", "The New York Times", "New York Magazine", "Penthouse", "Los Angeles Magazine", and "Barron's Magazine", where his discussion of the Michael Milken Drexel Burnham Lambert junk bond situation, as well as the ethical dimensions of management buyouts, attracted heavy US national attention in the 1980s and 1990s


1982

David Sanford, a Page One features editor who was infected with HIV in 1982 in a bathhouse, wrote a front-page personal account of how, with the assistance of improved treatments for HIV, he went from planning his death to planning his retirement add something

 

Jane Mayer - " She was a metropolitan reporter for the now-defunct "Washington Star", joined "The Wall Street Journal" in 1982, where she worked for 12 years, during which time she was named the newspaper's first female White House correspondent, and subsequently senior writer and front page editor

 

Former "Times" assistant editor Fred Emery remembers an incident when "Mr. Murdoch called him into his office in March 1982 and said he was considering firing Times editor Harold Evans add something


1983

Paul A. Engelmayer - Between 1983 and 1984, Engelmayer worked as a staff reporter for "The Wall Street Journal" in the paper's Philadelphia bureau

 

Roger Cohen - In 1983, Cohen joined "The Wall Street Journal" in Rome to cover the Italian economy


1984

John Fund - He joined "The Wall Street Journal" as a deputy editorial features editor in 1984 and was a member of the editorial board from 1995 through 2001

 

Salvatore Testa - In April 1984, he was featured on the front page of the" The Wall Street Journal" in an article by journalist James Bovard that described him as the "fastest rising star" in the Scarfo organization


1987

In 1987, a bidding war ensued between several financial firms for tobacco and food giant RJR Nabisco add something

 

Rush Limbaugh - Daniel Henninger wrote, in a "Wall Street Journal" editorial, " Ronald Reagan tore down this wall in 1987


1988

He was awarded the Pulitzer Prize in explanatory journalism in 1988, which he shared with Daniel Hertzberg, who went on to serve as the paper's senior deputy managing editor before resigning in 2009 add something

 

Sheryl WuDunn - "The New York Times", 9 October 1988 After working for The Wall Street Journal and other publications, WuDunn joined the staff of "The New York Times" as a correspondent in the Beijing bureau in 1989


1990

Geraldine Brooks (writer) - As a foreign correspondent for "The Wall Street Journal", she covered crises in the Middle East, Africa and the Balkans, with the stories from the Persian Gulf, which she and her husband reported in 1990, receiving the Overseas Press Club's Hal Boyle *award for "Best Newspaper or Wire Service Reporting from Abroad"

 

E. Thomas Wood - In the 1990s, Wood regularly contributed to "The New York Times" from Nashville, Tennessee and other locations , and to "The Wall Street Journal"


1991

Marcus Brauchli - Before joining the "Post", Brauchli was managing editor of "The Wall Street Journal", succeeding Paul Steiger who had held the position since 1991


1992

Ashleigh Brilliant - "The Wall Street Journal" described him in a 1992 profile as "history's only full time, professional published epigrammatist


1994

Robin Li - In 1994, Li joined IDD Information Services, a New Jersey division of Dow Jones and Company, where he helped develop a software program for the online edition of "The Wall Street Journal"


1995

Two summaries published in 1995 by the progressive blog Fairness and Accuracy in Reporting, and in 1996 by the "Columbia Journalism Review" criticized the Journal's editorial page for inaccuracy during the 1980s and 1990s add something

 

Tony Horwitz - He won the 1995 Pulitzer Prize for National Reporting, and 1994 James Aronson Award, for his stories about working conditions in low-wage America published in "The Wall Street Journal", where he worked as a foreign correspondent covering conflicts in Africa, Europe, and the Middle East

 

Stefan Fatsis - He wrote about sports for "The Wall Street Journal" from 1995 to 2006

 

Gintaras Karosas - In 1995 "The Wall Street Journal" included Karosas in its list of twenty young people who had brought about important changes in Eastern and Central Europe


1996

A complement to the print newspaper, "The Wall Street Journal Online", was launched in 1996 add something

 

Rebecca Quick - Prior to her employment at CNBC, she covered retail and e-commerce industry topics for "The Wall Street Journal", and helped launch the paper's website in April 1996


1997

"The Wall Street Journal" , November 8, 1997 add something


1999

Gennady Timchenko - In an interview with The Wall Street Journal, Timchenko said that in 1999 he gave up Russian citizenship and became a Finnish citizen


2000

Jim VandeHei - After a stint as a national political reporter for "The Wall Street Journal" in 2000, VandeHei joined "The Washington Post"

 

Richard Miniter - Hired by "Wall Street Journal" editor Robert Bartley in 2000, Miniter was sent to Brussels as an editorial page writer at "The Wall Street Journal Europe" and editor of its weekly "Business Europe" column

 

Infosys - It has been voted India's most admired company in The Wall Street Journal Asia 200 every year since 2000

 

Jonathan Weil, a reporter at the Dallas bureau of "The Wall Street Journal", is credited with first breaking the story of financial abuses at Enron in September 2000 add something


2001

"The Wall Street Journal" claims to have sent the first news report, on the Dow Jones wire, of a plane crashing into the World Trade Center on September 11, 2001 add something

 

"The Wall Street Journal", page A1, September 12, 2001 add something

 

James Levine - "The Wall Street Journal", November 5, 2001


2002

Vladimir Socor - Between 2002 and 2004, Socor worked as a senior fellow at the Institute for Advanced Strategic and Political Studies in Washington, D.C. Since 2000, he has contributed articles to the European edition of "The Wall Street Journal"

 

Bird feeder - The use of bird feeders has been claimed to cause many other environmental problems; some of these were highlighted in a 2002 front-page article in The Wall Street Journal, an article that provoked responses nationwide from bird enthusiasts and scientists who refuted the article's points and complained about the unbalanced coverage

 

Dian Fossey - Writing in "The Wall Street Journal" in 2002, Tunku Varadarajan described Fossey at the end of her life as colourful, controversial, and "a racist alcoholic who regarded her gorillas as better than the African people who lived around them


2003

In 2003, Dow Jones began to integrate reporting of the "Journal"'s print and online subscribers together in Audit Bureau of Circulations statements add something

 

Bob Woodward - In 2003, Albert Hunt of The Wall Street Journal called Woodward "the most celebrated journalist of our age

 

Stephen Harper - In March 2003 Harper and Stockwell Day co-wrote a letter to The Wall Street Journal in which they condemned the Canadian government's unwillingness to participate in the 2003 invasion of Iraq.

 

"The Wall Street Journal" , June 9, 2003 add something


2004

In a 2004 study, Tim Groseclose and Jeff Milyo calculated the ideological bias of 20 media outlets by counting the frequency they cited particular think tanks and comparing that to the frequency that legislators cited the same think tanks add something

 

Active Space Technologies - Founded in 2004, the company's work and expansion has been reported in several media, including Expresso, Correio da Manhã, The Wall Street Journal, &Diário_As_Beiras, &Público (Público_(Portugal)), Diário de Coimbra, RDP Antena 1, Jornal de Notícias, TSF, Agência Lusa, Rádio Universidade de Coimbra, El Mundo, RTP 2, Rádio Renascença, etc

 

On November 30, 2004, Oasys Mobile and "The Wall Street Journal" released an application that would allow users to access content from the "Wall Street Journal Online" via their mobile phone add something


2005

This followed the introduction of front-page advertising on the "Journal"'s European and Asian editions in late 2005 add something

 

T. Harv Eker - A 2005 The Wall Street Journal article cites Eker as an example of changes in non-fiction publishing

 

YTMND - In 2005, Reuters wrote an article on Tom Cruise which made a reference to the "Tom Cruise Kills Oprah" YTMND. The site received further publicity when The Wall Street Journal published an article about YTMND, and mentioned several popular website creations, linking to many of them through their website

 

Daniel Pearl - In 2005, "The Wall Street Journal", in conjunction with the École de Journalisme de Sciences Po, gave the first Daniel Pearl Prize to Louis-Étienne Vigneault-Dubois from Canada, at a ceremony held on June 10 in Paris

 

Center for Public Integrity - Writing in The Wall Street Journal in March 2005, commentator John Fund accused CPI of being a member of what he termed the "campaign finance lobby

 

OS X - These rumors subsided until late in May 2005, when various media outlets, such as the "The Wall Street Journal" and CNET, announced that Apple would unveil Marklar in the coming months

 

In September 2005, the "Journal" launched a weekend edition, delivered to all subscribers, which marked a return to Saturday publication after a lapse of some 50 years add something


2006

In 2006, the "Journal" began including advertising on its front page for the first time add something

 

SugarSync - In 2006, Walt Mossberg praised the Sharpcast data synchronization service in "The Wall Street Journal"

 

Volvo V70 - In a 2006 article titled "The Manwagon", The Wall Street Journal linked the V70R to a trend "to lure speed-crazy guys with kids," saying "car makers are trying to transform the dowdy old family hauler into something new," and that "consumer research had unearthed a surprising number of family men who thought wagons could be cool, if only they had more guts

 

Thomas Kean - The investigations came to light after a series of probing articles in "The Wall Street Journal" in May 2006, which reported on the apparent backdating of hundreds of millions of dollars' worth of stock options by UnitedHealth Group's management

 

The New York Times - Joining a roster of other major American newspapers in recent years, including "USA Today", "The Wall Street Journal" and "The Washington Post", "The New York Times" announced on July 18, 2006, that it would be narrowing the width of its paper by six inches

 

Barbara Ann Radnofsky - The Zogby poll reported by The Wall Street Journal in September 2006 showed that Radnofsky closed the gap against Hutchison to less than nine points, revealing the race to be close and competitive


2007

A 2007 "Journal" article quoted charges that Murdoch had made and broken similar promises in the past add something

 

Barron's descendants, the Bancroft family, would continue to control the company until 2007 add something

 

In 2007, the "Journal" launched a worldwide expansion of its website to include major foreign-language editions add something

 

In 2007, the paper won the Pulitzer Prize for Public Service, considered the most prestigious of the newspaper Pulitzers, for exposing companies that illegally backdate stock options they awarded executives to increase their value add something

 

The newspaper version has won the Pulitzer Prize thirty-three times, including 2007 prizes for its reporting on backdated stock options and the adverse effects of China's booming economy add something

 

Loomia - By 2007, the company had partnered with The Wall Street Journal, solidifying their presence in the space

 

The New York Times - Dow Jones & Co., publisher of "The Wall Street Journal", had a similar structure and was controlled by the Bancroft family but was later bought by News Corporation in 2007, which itself is controlled by Rupert Murdoch and his family through a similar dual-class structure

 

ESSEC Business School - ESSEC Business School has been ranked 7th in the International MBA Ranking by The Wall Street Journal in 2007

 

Archie Panjabi - In 2007, Panjabi appeared with Angelina Jolie in the movie adaptation of "A Mighty Heart", a book by Mariane Pearl, wife of the journalist Daniel Pearl, playing the role of former "Wall Street Journal" reporter Asra Nomani

 

Alexander Litvinenko - In 2007, Sergey Dorenko provided "The Associated Press" and "The Wall Street Journal" with a complete copy of an April 1998 interview he conducted for ORT television station with Litvinenko and his fellow employees

 

ImClone Systems - In April 2007, The Wall Street Journal reported that "Bristol-Myers Squibb Co. and ImClone Systems Inc. said their cancer drug, Erbitux, failed to significantly prolong the lives of people with pancreatic cancer in a new study, marking yet another setback in the drug industry's efforts to find a better treatment for this deadly disease

 

Three months later, on August 1, 2007, News Corp. and Dow Jones entered into a definitive merger agreement add something

 

"The Wall Street Journal" , page A14, August 1, 2007 add something

 

"The Wall Street Journal" , page B1, August 1, 2007 add something

 

Carlos Slim - On August 4, 2007, "The Wall Street Journal" ran a cover story profiling Slim

 

John Stossel - In an opinion piece published in "The Wall Street Journal" in September 2007 called "Sick Sob Stories", Stossel described the case of Tracy and Julie Pierce that was explored in Michael Moore's film, "Sicko"

 

Mohsen Rezaee - Stephens, Brett, "Iran's al Qaeda", Stephens' "Global View" column, editorial pages, "The Wall Street Journal", October 16, 2007; Page A20 The attack on the Jewish cultural center came two years after the 1992 terrorist bombing of the Israeli embassy in Buenos Aires


2008

Raghuram Rajan - However, following the 2008 economic crisis, Rajan's views came to be seen as prescient; by January 2009, "The Wall Street Journal" proclaimed that now, "few are dismissing his ideas

 

Mary Lefkowitz - In 2008, Lefkowitz published "History Lesson," which the Wall Street Journal described as a "personal account of what she experienced as a result of questioning the veracity of Afrocentrism and the motives of its advocates

 

When the managing editor Marcus Brauchli resigned on April 22, 2008, the committee said that News Corporation had violated its agreement by not notifying the committee earlier add something

 

Twitter - In May 2008, "The Wall Street Journal" wrote that social networking services such as Twitter "elicit mixed feelings in the technology-savvy people who have been their early adopters

 

Todd Zywicki - In a column in "The Wall Street Journal" in December 2008 Zywicki criticized proposals to bail out the American auto industry, arguing that they should file Chapter 11 instead


2009

Frank DiLeo - In 2009, "The Wall Street Journal" reported that DiLeo was once again managing Michael Jackson's career

 

Todd Zywicki - In a column in "The Wall Street Journal" in February 2009, Zywicki criticized proposals to permit bankruptcy judges to modify mortgage contracts

 

Apple Inc. - On April 29, 2009, "The Wall Street Journal" reported that Apple was building its own team of engineers to design microchips

 

T. Boone Pickens - On July 8, 2009, The Wall Street Journal reported that T. Boone Pickens has postponed plans to build his Texas wind farm

 

Whole Foods Market - Whole Foods CEO John Mackey's editorial on August 11, 2009, in "The Wall Street Journal" criticizing the Patient Protection and Affordable Care Act produced a storm of controversy


2010

DEMO conference - At the DEMOSpring 2010 Conference, media attendees included Business Week, CBS, Forbes, LA Times, Popular Science, USA Today, and The Wall Street Journal

 

Sheldon Adelson - In 2010, during the late-2000s global recession, Adelson told "The Wall Street Journal" "If it were today, we probably wouldn't have started it

 

Facebook - Writers for "The Wall Street Journal" found in 2010 that Facebook apps were transmitting identifying information to "dozens of advertising and Internet tracking companies"

 

Richard Socarides - The Wall Street Journal, January 24, 2010

 

Raymond Lesniak - On February 9, 2010, "The Wall Street Journal" published a copy of a letter from Senator Robert Menendez to the Federal Reserve pushing for approval of a deal for the sale of First BankAmericano of Elizabeth where State Senator Lesniak served on the Board of Directors

 

Lee Bollinger - On July 14, 2010, he wrote an article for "The Wall Street Journal" calling for the American government to subsidize its journalists

 

Nick Saban - On September 24, 2010, "The Wall Street Journal" published an article suggesting the University of Alabama and its head coach, Nick Saban, had encouraged some players to accept medical scholarships in order to make room for incoming scholarship freshmen

 

A report published on 30 September 2010 detailing allegations McDonald's had plans to drop health coverage for hourly employees drew criticism from McDonald's as well as the Obama administration add something

 

Ricky Gervais - In December 2010 he wrote an editorial for "The Wall Street Journal" defending his lack of faith

 

Aderra Inc. - On December 17, 2010 Aderra Inc. was included in an article written by Damian Kulash, singer of rock band OK Go, in The Wall Street Journal


2011

Marietje Schaake - In 2011, The Wall Street Journal called Schaake "Europe's most wired politician"

 

Groupon - On February 19, 2011 The Wall Street Journal reported that Groupon was preparing to launch in China

 

Eric Holder - The Wall Street Journal, March 2, 2011

 

As of May 2011, website content is available for an additional reduced fee, to paid print edition subscribers add something

 

Hulu - On June 21, 2011, "The Wall Street Journal" reported that an "unsolicited offer" caused Hulu to begin "weighing whether to sell itself

 

Abdelbaset al-Megrahi - On 29 August 2011, a letter written by Megrahi was discovered by "The Wall Street Journal" at intelligence headquarters in Tripoli , Libya

 

Zynga - In an October 2011 article in "The Wall Street Journal", Ben Levisohn said that Zynga has "issues that could limit its upside," such as its dependence on Facebook and its reliance on a small percentage of users and a small number of games for most of its revenue


2012

Vijender Singh - Before the 2012 London Olympics, Vijender spoke to The Wall Street Journal about the increasing government bias to boost cricket

 

A. Craig Copetas - He was a staff reporter of "The Wall Street Journal" and a senior writer for "Bloomberg News" until early 2012

 

Alexey Navalny - In 2012, "The Wall Street Journal" claimed he was "the man Vladimir Putin fears most"

 

Fire Phone - Later, in 2012, The Wall Street Journal contended that Amazon was testing a smartphone, with a screen size between four and five inches

 

Mikhail Baryshnikov - Despite the above, in an article in "The Wall Street Journal" for February 25, 2012 , based on an interview conducted on his 64th birthday, Baryshnikov refers several times to his "wife"


2013

The "Journal", along with its parent Dow Jones & Company, was among the businesses News Corporation spun off in 2013 as the new News Corp add something

 

Westwood One (current) - On August 29, 2013, it was announced by The Wall Street Journal that Cumulus Broadcasting will be purchasing Dial Global


2014

They were unblocked at the beginning of January, 2014 add something

 

Pantheon Macroeconomics - Ian was named The Wall Street Journal's 2014 forecaster of the year for the second time, having previously won the award in 2003

 

Pantheon Macroeconomics - "'Pantheon Macroeconomics"' is an economic research consultancy founded by The Wall Street Journal 2014 US forecaster of the year, Ian Shepherdson

 

Captain Marvel (DC Comics) - However on April 28, 2014, SciFiNow reported the The Wall Street Journal revealed the upcoming slate of Warner Brothers films based on DC Comics properties


2015

"The Wall Street Journal" has won 39 Pulitzer Prizes through 2015 and derives its name from Wall Street in the heart of the Financial District of Lower Manhattan add something

 

Vedomosti - The Financial Times and The Wall Street Journal sold their stakes in 2015, ahead of a new Russian media ownership law which came into effect in 2016

 

Joshua Cohen (writer) - "Book of Numbers" was named a Best Book of 2015 by The Wall Street Journal, &NPR, and New York Magazine

 

Scooter Libby - In April 2015, writing in "The Wall Street Journal", Hoover Institution fellow Peter Berkowitz argued that statements by Judith Miller, in her recently published memoir, raised anew contentions that her testimony was inaccurate and that Fitzgerald's conduct as prosecutor was inappropriate

 

Digital Asset Holdings - On June 25, 2015 the Moneybeat column from The Wall Street Journal wrote that the "acquisition of HyperLedger might raise eyebrows in the bitcoin community, where there is aversion to the idea that Wall Street might co-opt blockchain technology and strip it of its decentralized nature

 

Tengzhou - In the opinion of and as reported in The Wall Street Journal in July 2015, innovation in manufacturing ideas and products was a key to revitalization of the industry in Tengzhou

 

Najib Razak - The multi-agency task force investigating these allegations reported on July 10, 2015 that Najib's bank accounts at AmBank Islamic were closed before The Wall Street Journal reported the transfers of billions of ringgit to those accounts thereby confirming that Najib had two accounts at that bank

 

Chrome OS - In October 2015 The Wall Street Journal reported that $Chrome_OS (Category:Google_software) would be folded into Android so that a single OS would result by 2017

 

Hewlett-Packard - The split, which was first reported by "The Wall Street Journal" and confirmed by other media, will result in two publicly traded companies: Hewlett-Packard Enterprise and HP, Inc. Meg Whitman will serve as chairman of HP, Inc. and CEO of Hewlett-Packard Enterprise, Patricia Russo will be chairman of the enterprise business, and Dion Weisler will be CEO of HP, Inc. The split is expected to be completed by the end of fiscal year 2015, in October 2015

 

Fox Business Network - On November 10, 2015, Fox Business Network, along with The Wall Street Journal hosted its first Republican presidential primary debate, setting a ratings record for the network with 13,5 million viewers


2016

In 20 April, 2016, The WSJ published a highly controversial full-page ad bought by Turkic Platform denying the Armenian Genocide four days before its 101st commemoration add something

 

In November 2016, in an effort to cut costs, the "Journal" editor-in-chief, Gerard Baker, announced that layoffs and consolidation to its sections would take place add something


2017

Around January 2017, popular YouTuber PewDiePie stirred controversy when he created a video reviewing the site Fiverr, a site which allows you to sell a service add something

 

According to News Corp, in their June 2017 10-K Filing with the SEC, the "Journal" had a circulation of about 2,277 million copies as of June 2017, compared with "USA Today"s 1,7 million add something

 

Baidu - In October 2017, According to The Wall Street Journal, Baidu would be launching self-driving bus in China the following year

 

On October 25, 2017, the editorial board called for Special Counsel Robert Mueller to resign from the investigation into Russian interference in the 2016 United States elections and accused Hillary Clinton's 2016 presidential campaign of colluding with Russia add something


2018

On June 15, 2018, the U.S. Attorney for the Northern District of California announced the indictment of Holmes on wire fraud and conspiracy charges in relation to her role as CEO of Theranos add something

 

On September 12, 2018, the Census Bureau released data showing improvement in household income and the poverty rate during 2017, Trump's first year in office add something


2019

On April 8, 2019 the WSJ changed their stance on online commenting and responding to articles on their digital subscription packages add something